Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

mandag 30. desember 2013

Godt nytt år!

I dag har vært dagen for å betale alle ubetalte regninger, rydde i papirer, lese igjennom brev.
Ta avgjørelser ...si ja til noe og nei til noe annet... Alltid litt hektisk, må ikke glemme noe som er avgjørende å få gjort i dette året...
Det er også ettertankens dag..mer en selve nyttårsaften, for da er det fest:)
Hva bør jeg gjøre i året som kommer?, Det jeg har gjort i år, kan ikke gjøres om.
 Håpe at det var riktige avgjørelser, nytter ikke å anger på det jeg ikke gjorde, eller det jeg sa nei,eller ja til.
Har bestemt meg for å reise mer, fortsette og synge, og begynne å danse  å male mer...:)
Så for vi se hvordan 2014 utvikler seg.
Ønsker deg et riktig godt nytt år med ønske om at du får dine nyttårsønsker oppfylt :)

GODT NYTT ÅR
Et av mine malerier, faktisk det eneste vintermotivet jeg har malt...
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar