Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

mandag 5. mai 2014

Konserter sommeren 2014 her på Auen urtegård i Siljan

Nå begynner sommerens konserter å ta form. Slik det ser ut nå blir det tre konserter i år.
Dette er mye mindre en de ni jeg pleier å ha, men jeg reduserte til fem i fjor, og det kjennes riktig for meg å redusere til tre konserter i år.
 Mye annet skjer, og jeg merker at jeg har blitt en voksen dame :)


Hold av disse kveldene, alle konsertene begynner kl. 1800
Her er programmet:

3. juli     Jazz    : Åselill Sæthere og  Eyolf Dale duo     inngang kr. 190.-

10. juli  Viser og  gamle slagere  : Bjørg Saga, Bjørg og Reidun Steinbakken  inngang kr. 150.-

31. juli  Opera i det grønne : Eriko og Vegard Arnesen Bakke     inngang kr. 190.-

Det blir salg av mat og drikke, og galleriet er åpent i pausa.
 Konsertene varer ca. i to timer.

Porten åpner kl. 1730. og det blir trekning av blomsterbuketter fra hagen på biletten som vanlig. :)


 

Eriko og Vegard fra den fantastiske konserten i fjor. Gleder meg til å høre dem her igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar