Familie,Hage,Galleri,Kanotur,Konserter,Lysthus

Hage (89) mat (38) Urter (26) Familie (24) Konserter (20) Økologi (20) Foredrag (19) Filosofi (15) Artikler radio tv (14) Galleri (11) Helse (11) Kanoutleie (11) Liljer (8) Interiør (7) Roser (7) Vinter (7) Peoner (6) Iris (5) Lysthus (5) Bever/fiske (4) Gamlestua (4) Geologi (3) Hønene (3) Hestene (2) Hosta (2) Program (2) Reiser (2) Reiser ferie (2) Riddersporer (2) Sommerfugler (2) pelargonia. (2) Bever (1) Veldedighet (1) krokus (1) oppussing (1) verktøy (1)

onsdag 4. juni 2014

Endelig regn til plantene

Jeg vet at mange ikke liker regn , kroppen min liker ikke dette været den heller, den er værsyk. men alt annet, planter, trær, dyr ,fugler... og det er skogbrannfare igjen.
jeg har båret mye vann den siste uken til de mest sårbare stedene. Jeg har egen brønn, og da gjelder det å være forsiktig å ikke sløse ,, derfor porsonerer jeg ut til de stedene det er mest nødvendig. Jeg ønsker en real jordbløyte velkommen :) Så må gjerne solen komme fram igjen, og gjøre leddene mine medgjørlige igjen...
Her er bilde av en av Irisene som kom i blomst i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar